Winkelwagen 0

Veel gestelde vragen Veel gestelde vragen

Het neemt meestal 10-13 werk dagen in beslag, inclusief verzend tijd
1.    Je stuurt het pakket terug : 4-5 werk dagen
2.    We behandelen jouw pakket: 2-3 werk dagen
3.    We verzenden jouw nieuwe pakket: 4-5 werk dagen

Graag het volgende doen:
1. Foto maken van het artikel en naar ons mailen (info@ruuwfashion.nl)

2. We beoordelen of het product daadwerkelijk is beschadigd door verzending.

3. We sturen je een nieuw artikel als we hebben beoordeeld dat het product is beschadigd tijdens de verzending, je moet het huidige artikel wel terugsturen.

We bieden jou een garantie tijd van 14 dagen.

1.    Stuur de artikelen terug (zie hier boven hoe).
2.    Na het ontvangen van je geretourneerde artikel(en) en het verwerken, zul je je geld binnen 14  werk dagen ontvangen.

Volg onderstaande stappen als je een artikel van RuuwFashion terug wilt sturen.

  1. Print de retourlabel uit.
  2. Voeg de retourlabel toe bij het product
  3.  Verzend het pakketje naar het onderstaande postadres:

Korte Breestraat 36
3311 ND Dordrecht
Nederland

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te
mailen naar info@ruuwfashion.com. Leidt dit niet tot een oplossing, dan
is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via
Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten
in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van
de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op
http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in
behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het
platform van de Europese Unie.”